Tietosuojaseloste

Tietosuojaseloste 11.11.2023

Rekisterinpitäjä:
Minea Aittokoski
minea@sydanliekki.fi

Hyväksymällä evästeet sivuillamme sallit meidän kerätä yleisluontoisia kävijätietoja sivujemme kävijäliikenteen analysointiin.

Kaikki muu henkilötietojen keruu perustuu tuotteiden tai palveluiden tilaukseen, sähköpostilistallemme liittymiseen, tai yhteydenottoosi meihin.

Keräämme kävijöiden henkilötietoja seuraaviin tarkoituksiin:

  • Palveluiden tuottaminen ja toimittaminen 
  • Asiakassuhteen hoitaminen 
  • Asiakastietojen ylläpitäminen 
  • Laskutus 
  • Suostumuksellasi markkinointitarkoituksiin
  • Liiketoiminnan, verkkosivustojen ja Palveluiden kehittäminen, suunnitteleminen ja analysoiminen 
  • Oikeudellisten velvoitteiden täyttämiseksi

Kaupasta tilatessasi annat meille luvan olla sinuun yhteydessä tekemääsi tilaukseen liittyvässä jälkimarkkinointitarkoituksessa. Emme liitä sinua sähköpostilistoille ilman pyyntöäsi.

Henkilötietojasi vastaanottavat:

  • yrityksemme ja sen työntekijät
  • maksunvälittäjä, joka vastaanottaa sinulta maksun
  • kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran sinulle
  • tilintarkastaja, joka tarkastaa kirjanpitoni
  • IT-yritys, joka ylläpitää verkkosivujani

Käyttäessäsi Holvi Verkkokauppaamme Holvi Payment Services Oy käyttää tietojasi heidän käyttöehtojensa kuvaamalla tavalla, jotka löytyvät Verkkokauppamme puolelta alaviitteestä Holvin käyttöehdot.

Säilytämme henkilötietojasi:

  • verkkokaupassa viiden vuoden ajan
  • sähköpostiarkistosssa seitsemän vuoden ajan
  • kirjanpitoaineistossa seitsemän vuoden ajan

Sinulla on seuraavat oikeudet:

  • oikeus tarkastaa itseäsi koskevat henkilötiedot
  • oikeus tietojen oikaisemiseen
  • oikeus käsittelyn rajoittamiseen (voit esimerkiksi kieltää markkinoinnin)
  • oikeus vastustaa käsittelyä
  • oikeus peruuttaa suostumus (voit esimerkiksi peruuttaa suostumuksesi markkinointiin)
  • oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Mahdollisessa ristiriita- tai riitatilanteessa otathan meihin rohkeasti yhteyttä.

Sinulla on tämän lisäksi käytettävissäsi seuraavat oikeudelliset kanavat:

  • Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
  • Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
  • Kuluttaja voi viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.