Tietosuojaseloste 11.11.2023
Rekisterinpitäjä:
Minea Aittokoski
minea@sydanliekki.fi
Hyväksymällä evästeet sivuillamme sallit meidän kerätä yleisluontoisia kävijätietoja sivujemme kävijäliikenteen analysointiin.
Kaikki muu henkilötietojen keruu perustuu tuotteiden tai palveluiden tilaukseen, sähköpostilistallemme liittymiseen, tai yhteydenottoosi meihin.
Keräämme kävijöiden henkilötietoja seuraaviin tarkoituksiin:
- Palveluiden tuottaminen ja toimittaminen
- Asiakassuhteen hoitaminen
- Asiakastietojen ylläpitäminen
- Laskutus
- Suostumuksellasi markkinointitarkoituksiin
- Liiketoiminnan, verkkosivustojen ja Palveluiden kehittäminen, suunnitteleminen ja analysoiminen
- Oikeudellisten velvoitteiden täyttämiseksi
Kaupasta tilatessasi annat meille luvan olla sinuun yhteydessä tekemääsi tilaukseen liittyvässä jälkimarkkinointitarkoituksessa. Emme liitä sinua sähköpostilistoille ilman pyyntöäsi.
Henkilötietojasi vastaanottavat:
- yrityksemme ja sen työntekijät
- maksunvälittäjä, joka vastaanottaa sinulta maksun
- kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran sinulle
- tilintarkastaja, joka tarkastaa kirjanpitoni
- IT-yritys, joka ylläpitää verkkosivujani
Käyttäessäsi Holvi Verkkokauppaamme Holvi Payment Services Oy käyttää tietojasi heidän käyttöehtojensa kuvaamalla tavalla, jotka löytyvät Verkkokauppamme puolelta alaviitteestä Holvin käyttöehdot.
Säilytämme henkilötietojasi:
- verkkokaupassa viiden vuoden ajan
- sähköpostiarkistosssa seitsemän vuoden ajan
- kirjanpitoaineistossa seitsemän vuoden ajan
Sinulla on seuraavat oikeudet:
- oikeus tarkastaa itseäsi koskevat henkilötiedot
- oikeus tietojen oikaisemiseen
- oikeus käsittelyn rajoittamiseen (voit esimerkiksi kieltää markkinoinnin)
- oikeus vastustaa käsittelyä
- oikeus peruuttaa suostumus (voit esimerkiksi peruuttaa suostumuksesi markkinointiin)
- oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle
Mahdollisessa ristiriita- tai riitatilanteessa otathan meihin rohkeasti yhteyttä.
Sinulla on tämän lisäksi käytettävissäsi seuraavat oikeudelliset kanavat:
- Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
- Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
- Kuluttaja voi viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.